Kulinaria

Dieta bogata w białko

Porady dotyczące odchudzania: Ciecierzyca to skarbnica różnych korzyści zdrowotnych. Dołącz ten pyszny chana chaat do diety odchudzającej.

Podczas diety odchudzającej jednym z największych wyzwań, przed którymi stoi większość z nas, jest stworzenie harmonii między smakiem a odżywianiem. Musimy starannie wybrać nasze produkty spożywcze, które możemy łatwo włączyć do naszej codziennej diety, a jednocześnie zaspokoić nasze kubki smakowe. Rośliny strączkowe i rośliny strączkowe są jednym z najbardziej znanych wegetariańskich źródeł białka. Rośliny strączkowe obejmują ciecierzycę , soczewicę , groch i soję . Ciecierzyca jest jednym z najpopularniejszych roślin strączkowych i jest znanym elementem w różnych kuchniach międzynarodowych, w tym kuchni indyjskiej i bliskowschodniej. Czy wiesz, że te perłowe, kremowe fasole też mają inną nazwę – fasola garbanzo ?! Ta bogata w białko dieta może pomóc w osiągnięciu celu utraty wagi.

Odżywianie ciecierzycy

Ciecierzyca jest nie tylko wszechstronna i łatwa do przyrządzenia, ale także pełna białka i błonnika . Według danych żywieniowych Departamentu Rolnictwa Stanów Zjednoczonych 100-gramowa porcja gotowanej ciecierzycy ma 9 g białka, 8 g błonnika pokarmowego i nie zawiera cholesterolu. Co więcej, w ciecierzycy jest tylko 2,6 g tłuszczu i dobre ilości żelaza i magnezu (odpowiednio 16% i 12% dziennej wartości).

Korzyści zdrowotne z ciecierzycy

Ciecierzyca, znana również jako gram bengalski lub groszek egipski, jest skarbnicą różnych korzyści zdrowotnych. Ponieważ ciecierzyca jest bogata w białko i błonnik, dodanie ich do diety odchudzającej może pomóc w utracie dodatkowych kilogramów. Zarówno białko, jak i błonnik są znane z tego, że sprzyjają sytości, ograniczają uczucie głodu i pomagają w kontrolowaniu wagi. Dodatkowo włókno w ciecierzycy pomaga również kontrolować poziom cukru we krwi i poziom lipidów we krwi – wszystko to utrzymuje kontrolę cukrzycy .

Przepis na ciecierzycę

Ciecierzyca jest jedną z najbardziej popularnych potraw kuchni indyjskiej. Dodajemy je do curry, sałatek, zup i dipów na śniadanie, lunch i kolację. Ale jeśli chodzi o odchudzanie, ważne jest, aby ugotować ciecierzycę i wszystkie inne składniki, które dodajesz do naczynia z ciecierzycy. Tutaj mamy zdrową recepturę ciecierzycy – Chana Chaat – że nie tylko możesz dodać do swojej diety odchudzającej, ale także służyć jako smaczna przekąska na imprezę. Jest to prawdopodobnie jeden z najlepszych i najzdrowszych sposobów na podziwianie talerza chana (białego otworu). A co najlepsze, w przeciwieństwie do innych przepisów chaat, które zawierają składniki tuczące, ten przepis na chaat zawiera wszystkie zdrowe i odżywcze składniki, takie jak groszek, ziemniaki, granat, pomidor, sezam i łagodne przyprawy.

https://dogin.pl/
http://www.angelofdeath.pl/
http://www.grykubusia.pl/
http://www.faberfaber.pl/
http://kzpr.pl/
http://podrozetv.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.